İngilizce Kursları Ankara
- Dernek : 0312 426 26 44 / 0312 426 26 48
- Kurslar Departmanı: 0312 426 26 44 - 114 / 122
- ABD Eğitim Danışmanlığı için: 0542 292 41 42
Türk Amerikan Derneği Genel İngilizce Kursları
Online İngilizce, Yüz Yüze İngilizce
✔ TAD Genel İngilizce Kurs Detayları için Videomuzu İzleyin! Türk Amerikan Derneği Genel İngilizce Kursları
Eğitim Metodolojimiz:
Öğrenciyi merkeze alan eğitim sistemimizde, Okuma, Dinleme, Konuşma ve Yazma olmak üzere dört temel dil becerisini birbiriyle bağlantılı şekilde geliştiriyoruz. Hedefimiz, öğrencinin dinleme ve okuma metinlerini anlayabilmesini ve bu bilgiyi konuşma ve yazma yoluyla aktarabilmesini sağlamaktır.
Dil bilgisi kurallarını ezberlemek yerine, öğrencinin keşfederek ve uygulayarak öğrenmesine imkan tanıyan bir ortam yaratıyoruz. "Öğrenmeyi öğrenme"nin bir süreç olduğunun bilincindeyiz ve her öğrencinin farklı bir öğrenme tarzı olduğunu biliyoruz. Çoklu zeka kuramına dayalı eğitim anlayışımızla, her öğrencinin kendi öğrenme tarzını keşfetmesine ve en uygun öğrenme metodunu uygulayabilmesine yardımcı oluyoruz.
Bu sayede öğrenilen bilgiler kalıcı hale gelir ve İngilizce öğrenme, hayatın her alanında gerçekleşebilen bir yaşam boyu öğrenme sürecine dönüşür. Bu süreçte eğitmen, öğrenme ortamını tasarlayan, bilgiyi aktaran, öğrenmeye teşvik eden ve öğrenmeyi kolaylaştıran bir rehber rolü üstlenir.
Öğretmen Kadromuz:
Türk Amerikan Derneği'nde dersler, deneyimli, eğitim sertifikasına sahip öğretmenler tarafından verilmektedir. Öğretmenlerimiz İngilizce öğretim teknikleri ve metodları hakkında en güncel bilgilere sahip olup, bu teknikleri sınıflarda etkin bir şekilde kullanmaktadır. Düzenli hizmet içi eğitim ve seminerler aracılığıyla bilgi ve vizyonlarını sürekli geliştiren öğretmenlerimiz, kursiyerlerimize en yüksek kalitede dil eğitimi sunmaktadır.
Kurs Programı ve İçerik:
Genel İngilizce kurslarımız 6 seviyeden oluşmaktadır:
A1 Başlangıç Seviyesi (Beginner)
A2 Temel Seviye (Elementary)
B1 Orta-altı Seviye (Pre-Intermediate)
B1+ Orta Seviye (Intermediate)
B2 Orta-üstü Seviye (Upper-Intermediate)
C1 İleri Seviye (Advanced)
Kurslarımız, Diller için Avrupa Ortak Başvuru Metni (CEFR) değerlendirme sistemine göre tasarlanmıştır.
Genel İngilizce kurslarımıza katılan öğrencilerimiz, haftalık ders saatine ek olarak, kendi seviyesindeki maksimum 12 kişilik online EFL CAFE Ücretsiz İngilizce Konuşma derslerimizden de faydalanabilirler. Bu oturumlar, İngilizce iletişimde akıcılığı ve güveni teşvik eden etkileşimli bir öğrenme ortamı sağlamak için tasarlanmıştır.
Sınıflarımız:
Yüz yüze: Maksimum 14 kişilik
Online: Maksimum 12 kişilik
✔ 3 Günlük Hafta İçi Programları: Haftada 3 gün, 9 saat
- Başlangıç ve Bitiş Tarihleri: 27 Aralık 2024 - 21 Mart 2025
- Yüz Yüze ders gün ve saatleri: Pazartesi, Çarşamba, Cuma 10:00 - 12:35 veya 18:30 - 21:05
✔ 2 Günlük Hafta İçi Programları: Haftada 2 gün, 6 saat
- Başlangıç ve Bitiş Tarihleri: 1 Ekim 2024 - 6 Şubat 2025
- Yüz Yüze ders günleri ve saatleri: Salı, Perşembe 10:00 - 12:35 veya 18:30 - 21:05
- Online ders günleri ve saatleri: Salı, Perşembe 19:00 - 21:35
✔ 2 Günlük Hafta Sonu Programı: Haftada 2 gün, 6 saat
- Başlangıç ve Bitiş Tarihleri: 5 Ekim 2024 - 2 Şubat 2025
- Yüz Yüze ders günleri ve saatleri: Cumartesi, Pazar 10:00 - 12:35
Online Ders Alarak Gerçekten Öğrenebilir Misiniz?
Evet, online dersler ile de İngilizce öğrenebilirsiniz! İhtiyacınız olan tek şey internet. Evinizden, iş yerinizden ya da dilediğiniz her yerden alanında uzman İngilizce eğitmenlerimiz ile İngilizce öğrenmek artık çok kolay!
Microsoft Teams uygulaması ile maksimum 12 kişilik gruplarımıza katılarak siz de "İngilizce konuşabiliyorum!" diyebileceksiniz.
Kayıt İşlemleri:
Pek çok kişi, hata yapmaktan korkmayacağı, utanmadan ve etkin bir şekilde İngilizce konuşabileceği rahat bir ortama ihtiyaç duyar.
Bu nedenle sınıflarımız, öğrencilerimizin İngilizce seviyelerine göre oluşturulmaktadır.
Seviye Tespit Sınavı: Online seviye tespit sınavına linke tıklayarak ulaşabilirsiniz: ONLINE SEVİYE TESPİT SINAVI
Sözlü Değerlendirme: Seviye tespit sınavını tamamlayan öğrenciler, Akademik Departman yetkilisi tarafından yapılacak İngilizce sözlü değerlendirme aşaması için randevu almalıdır.
Akademik Danışmanlık: Seviye tespit sınavını ve İngilizce sözlü değerlendirmeyi başarıyla tamamlayan öğrencilerimiz, Diller için Avrupa Ortak Metni (CEFR) değerlendirme sistemine göre İngilizce seviyelerine uygun programlara yerleştirilir. Akademik Departman yetkilimiz, randevu sırasında sizi telefonla arayarak İngilizce seviyenize uygun tüm programlar ve sorularınız hakkında detaylı bilgi verecektir. Akademik Departman yetkilisi ile gerçekleştirilen görüşmeden ücret alınmaktadır. Bu ücret, kurs kayıt işlemi yapılması halinde kurs ücretinden düşülür.
Daha Fazla Bilgi:
Kurs programı ve program hakkında yapılan bilgilendirme Ankara Cinnah Caddesi’nde bulunan Türk-Amerikan Derneği Merkez için geçerlidir. Kayıt ve detaylı bilgi için 0312 426 26 44 numaralı telefondan veya akademikkurslar@taa-ankara.org.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Türk Amerikan Derneği ile İngilizceyi konuşmaya başlayın!
Türk-Amerikan Derneği İngilizce Kur Seviyelerinin Açıklaması
A1 Başlangıç Seviyesi (Beginner) | ||
ANLAMA | DİNLEME | OKUMA |
Benimle, ailemle ve yakın çevremle ilgili tanıdık sözcükleri ve çok temel kalıpları, yavaş ve net konuşulduğunda anlayabilirim. | Katalog, duyuru ya da afiş gibi yazılı metinlerdeki bildik adları, sözcükleri ve çok basit tümceleri anlayabilirim. | |
KONUŞMA | KARŞILIKLI KONUŞMA | SÖZLÜ ANLATIM |
Karşımdaki kişinin söylediklerini daha yavaş bir konuşma hızında yinelemesi ve söylemek istediklerimi oluşturmada bana yardımcı olması koşuluyla, basit yoldan iletişim kurabilirim. O anki gereksinime ya da çok bildik konulara ilişkin alanlarda basit sorular sorabilir ve cevap verebilirim. | Yaşadığım yeri ve tanıdığım insanları betimlemek için basit kalıpları ve tümceleri kullanabilirim. | |
YAZMA | YAZILI ANLATIM | |
Kısa ve basit tümcelerle kartpostal yazabilirim. Örneğin; Tatil kartpostalıyla selam göndermek gibi. Kişisel bilgi içeren formları doldurabilirim Örneğin: Otel kayıt formuna isim, uyruk ve adres yazmak gibi. Kısa, basit notlar ve iletiler yazabilirim. Teşekkür mektubu gibi çok kısa kişisel mektupları yazabilirim. | ||
A2 Temel Seviye (Elementary) | ||
ANLAMA | DİNLEME | OKUMA |
Beni doğrudan ilgilendiren konularla ilişkili kalıpları ve çok sık kullanılan sözcükleri anlayabilirim. (Örneğin; En temel kişisel ve ailevi bilgiler, alışveriş, yerel çevre, meslek). Kısa, net, basit ileti ve duyurulardaki temel düşünceyi kavrayabilirim. | Kısa ve basit metinleri okuyabilirim. İlanlar, kullanım kılavuzları, mönüler ve zaman çizelgeleri gibi basit günlük metinlerdeki genel bilgileri kavrayabilir ve kısa kişisel mektupları anlayabilirim. | |
KONUŞMA | KARŞILIKLI KONUŞMA | SÖZLÜ ANLATIM |
Bildik konular ve faaliyetler hakkında doğrudan bilgi alışverişini gerektiren basit ve alışılmış işlerde iletişim kurabilirim. Genellikle konuşmayı sürdürebilecek kadar anlamasam da kısa sohbetlere katılabilirim. | Basit bir dille ailemi ve diğer insanları, yaşam koşullarımı, eğitim geçmişimi ve son işimi betimlemek için bir dizi kalıp ve tümceyi kullanabilirim. | |
YAZMA | YAZILI ANLATIM | |
Kısa, basit notlar ve iletiler yazabilirim. Teşekkür mektubu gibi çok kısa kişisel mektupları yazabilirim. | ||
B1 Orta-altı Seviye (Pre-Intermediate) | ||
ANLAMA | DİNLEME | OKUMA |
İş, okul, boş zaman vb. Ortamlarda sürekli karşılaşılan bildik konulardaki net, standart konuşmanın ana hatlarını anlayabilirim. Güncel olaylar ya da kişisel ilgi alanıma giren konularla ilgili radyo ve televizyon programlarının çoğunun ana hatlarını yavaş ve net olduğunda anlayabilirim. | Meslekle ilgili ya da günlük dilde en sık kullanılan sözcükleri içeren metinleri anlayabilirim. Kişisel mektuplarda belirtilen olay, duygu ve dilekleri anlayabilirim. | |
KONUŞMA | KARŞILIKLI KONUŞMA | SÖZLÜ ANLATIM |
Dilin konuşulduğu ülkede seyahat ederken ortaya çıkabilecek bir çok durumla başa çıkabilirim. Bildik, ilgi alanıma giren ya da günlük yaşamla ilgili (Örneğin; aile, hobi, iş, yolculuk ve güncel olaylar gibi) konularda hazırlık yapmadan konuşmalara katılabilirim. | Deneyimlerimi, hayallerimi, umutlarımı, isteklerimi ve olayları betimlemek için çeşitli kalıpları yalın bir yoldan birbirine bağlayabilirim. Düşünce ve planlara ilişkin açıklamaları ve nedenleri kısaca sıralayabilirim. Bir öyküyü anlatabilirim, bir kitap ya da filmin konusunu ve izlenimlerimi aktarabilirim. | |
YAZMA | YAZILI ANLATIM | |
Bilinen veya kişisel ilgimi çeken konularda basit bağlantılı metinler yazabilirim. Deneyimleri ve izlenimleri anlatan kişisel mektuplar yazabilirim. | ||
B1+ Orta Seviye (Intermediate) | ||
ANLAMA | DİNLEME | OKUMA |
Güncel bir konu olması koşuluyla uzun konuşma ve sunumları anlayabilir, karmaşık tümcelerle yapılan tartışmaları takip edebilirim. Televizyon haberlerini ve güncel olaylara ilişkin programların çoğunu anlayabilirim. Standart dilin kullanıldığı filmlerin çoğunu anlayabilirim. | Yazarların belirli tutum ya da görüşü benimsedikleri, güncel sorunlarla ilgili makaleleri ve raporları okuyabilirim. Çağdaş edebi düzyazıyı anlayabilirim. | |
KONUŞMA | KARŞILIKLI KONUŞMA | SÖZLÜ ANLATIM |
Öğrendiğim dili anadili olarak konuşan kişilerle anlaşmayı mümkün kılacak bir akıcılık ve doğallıkla iletişim kurabilirim. Bildik konulardaki tartışmalarda, kendi görüşlerimi açıklayıp destekleyerek etkin bir rol oynayabilirim. | İlgi alanıma giren çeşitli konularda açık ve ayrıntılı bilgi verebilirim. Çeşitli seçeneklerin olumlu ve olumsuz yanlarını ortaya koyarak bir konu hakkında görüş bildirebilirim. | |
YAZMA | YAZILI ANLATIM | |
İlgi alanıma giren çok çeşitli konularda anlaşılır, ayrıntılı metinler yazabilirim. Belirli bir bakış açısına destek vererek ya da karşı çıkarak bilgi sunan ve nedenler ileri süren bir kompozisyon ya da rapor yazabilirim. Olayların ve deneyimlerin benim için taşıdıkları önemi ön plana çıkaran mektuplar yazabilirim | ||
B2 Orta-üstü Seviye (Upper-Intermediate) | ||
ANLAMA | DİNLEME | OKUMA |
Açıkça yapılandırılmamış ve ilişkiler açıkça belirtilmemiş sadece ima edilmiş olsa bile uzun konuşmaları anlayabilirim. Televizyon programlarını ve filmleri fazla zorluk çekmeden anlayabilirim. | Üslup farklılıklarını da ayırt ederek uzun ve karmaşık, somut ya da edebi metinleri okuyabilir, ilgi alanımla alakalı olmasalar bile herhangi bir uzmanlık alanına giren makale ve uzun teknik bilgileri anlayabilirim. | |
KONUŞMA | KARŞILIKLI KONUŞMA | SÖZLÜ ANLATIM |
Kullanacağım sözcükleri çok fazla aramaksızın, kendimi akıcı ve doğal bir biçimde ifade edebilirim. Dili, toplumsal ve mesleki amaçlar için esnek ve etkili bir şekilde kullanabilirim. Düşünce ve fikirlerimi açık bir ifadeyle dile getirebilir ve karşımdakilerin konuşmalarıyla ilişkilendirebilirim. | Karmaşık konuları, alt temalarla bütünleştirerek, açık ve ayrıntılı bir biçimde betimleyebilir, belirli bakış açıları geliştirip uygun bir sonuçla konuşmamı tamamlayabilirim. | |
YAZMA | YAZILI ANLATIM | |
Görüşlerimi ayrıntılı bir biçimde, açık ve iyi yapılandırılmış metinlerle ifade edebilirim. Bir mektup, kompozisyon ya da rapor yazabilirim. Önemli olduğunu düşündüğüm konuları ön plana çıkararak karmaşık konularda yazabilirim. Hedef belirlediğim okuyucu kitlesine uygun bir üslup seçebilirim. | ||
C1 İleri Seviye (Advanced) | ||
ANLAMA | DİNLEME | OKUMA |
Açıkça yapılandırılmamış ve ilişkiler açıkça belirtilmemiş sadece ima edilmiş olsa bile uzun konuşmaları anlayabilirim. Televizyon programlarını ve filmleri fazla zorluk çekmeden anlayabilirim. | Kullanım kılavuzları, uzmanlık alanına yönelik makaleler ve yazınsal yapıtlar gibi soyut, yapısal ve dilbilgisel açıdan karmaşık hemen hemen tüm metin türlerini kolaylıkla okuyabilir ve anlayabilirim. | |
KONUŞMA | KARŞILIKLI KONUŞMA | SÖZLÜ ANLATIM |
Hiç zorlanmadan her türlü konuşma ya da tartışmaya katılabilir; deyimler ve konuşma diline ait ifadeleri anlayabilirim. Kendimi akıcı bir şekilde ifade edebilir, anlamdaki ince ayrıntıları kesin ve doğru bir biçimde vurgulayabilirim. Bir sorunla karşılaşırsam, geriye dönüp, karşımdaki insanların fark etmelerine fırsat vermeyecek bir ustalıkla ifadelerimi yeniden yapılandırabilirim. | Her konuda bağlama uygun bir üslupla ve dinleyenin önemli noktaları ayırt edip anımsamasına yardımcı olacak şekilde konuşmamı etkili ve mantıksal bir şekilde yapılandırabilir, açık, akıcı bir betimleme ya da karşıt görüş sunabilirim. | |
YAZMA | YAZILI ANLATIM | |
Uygun bir üslup açık, akıcı metinler yazabilirim. Okuyucunun önemli noktaları ayırt edip anımsamasına yardımcı olacak etkili, mantıksal bir yapılandırmayla bir durum ortaya koyan karmaşık mektuplar, raporlar ya da makaleler yazabilirim. Meslekî ya da edebî yapıt özetleri ve eleştirileri yazabilirim. |